試合

| コメント(1)

昨日は、試合がありました。

久しぶりに90分間プレー出来ました^^

左MFで出たのですが、相手が格下ということもあり中でゲームを作るというよりは外に開いてボール

を受けそこからドリブルでしかけるといったプレーでした。

最初は周りとかみ合わない感じだったのですが、やることがはっきりしてからはまあまあ良かったんじ

ゃないでしょうか^^

ボールを受けた時に結構スペースがあったので、縦に横にドリブルをし放題でした^^;

最近取り組んでいるトレーニングの成果がドリブルに出てきたと思います。

ドリブルしながらでも体のバランスがあまり崩れなくなってきたので、毎日やっている体幹のトレーニ

ングの成果も出てきたのかもしれません^^v

いいイメージをたくさん持ってトレーニングを頑張りたいと思います☆

コメント(1)

I just want to tell you that I am just new to blogs and seriously loved this blog site. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You amazingly come with wonderful well written articles. Cheers for sharing with us your blog.

I simply want to say I am just new to blogging and site-building and absolutely liked this blog site. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly come with good stories. Bless you for sharing your website.